یکشنبه , خرداد ۳۰ ۱۴۰۰

چرا روانشناس باید وب سایت داشته باشد ؟

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

امیر عباس رحیمی مشاور روانشناس و برند سازی در حوزه روانشناسی می گوید :چرا باید وب سایت داشته باشیم ،اصلا  سایت به چه درد یک روانشناس خوب می خورد . اگرواقعا می خواهید بدانید وب سایت چه فایده ای برای یک روانشناس خوب دارد ،با امیر عباس رحیمی روانشناس خوب و مشاور تبلیغات کلینیک های رواشناسی همراه باشید تا با مطالعه مقاله«چرا روانشنا–س باید وب سایت داشته باشد ؟» بدانید داشتن  یک وب سایت  برای روانشناس خوب چیست؟

۱- وب سایت در نقش بروشور و کاتالوگ آنلاین
کاتالوگ و بروشور کسب و کار شما در ۲۴ ساعت امکان ارائه شدن به مشتریان را خواهد داشت. این را مقایسه کنید با هزینه های گزافیک که تاکنون برای تهیه و توزیع بروشورهای کاغذی انجام داده اید تا به ارزش وب سایت بیشتر پی ببرید.

۲- نمایش حرفه ای بودن و ارزش کسب و کار
اگر شما  به عنوان یک روانشناس خوب در غرب استان تهران وب سایت داشته باشید می توانید از ایمیل وب سایت خود (مانند info@amirarahimi.ir) برای ارائه به مشتریان , مراجعین استفاده نمایید که شکل بسیار حرفه ای تری دارد نسبت به این که در ارتباطات خود از ایمیل های شخصی مانند سرویس های جی میل و یاهو استفاده نمایید. ضمن این که وجود وب سایت روانشناسی می تواند این پیام را به ذهن مخاطبان و مراجعین روانشناسی  مخابره کند که این روانشناس خوب  خالق ارزشی است که حاضر است با صرف هزینه، آن را در وب سایت  روانشناسی خود معرفی و تبلیغ نماید.

۳- در معرض دید مشتریان بیشتری قرار بگیرید
طبق آمارها هر روز حدود بیش از ۲٫۵ میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند و اگر شما در این فضای آنلاین حضور نداشته باشید عملاً امکان استفاده از فرصت دیده شدن در اینترنت را از دست خواهید داد.

۴- فرصت اثرگذاری روی مراجعین بالقوه
با حضور در فضای آنلاین شما این فرصت فوق العاده را خواهید داشت که مراجعین خود را با ارائه و معرفی موثر خدمات و کارگاه ها روانشناسی و مقاله های  خود جذب نمایید.

۵- وب سایت در نقش واحد خدمات مشتریان ۲۴ ساعته
وقتی شما محتوای متناسب با نیاز کاربران  ومراجعین روانشناسی وب سایت خود را تهیه و منتشر می نمایید دیگر لازم نیست تا آن ها برای پرسیدن سوالات خود به محل  کلینیک شما مراجعه حضوری نمایند و یا حتی تلفن بزنند.

۶- ارائه سریع آخرین مقالات و خدمات و کاربرگ های تکالیف
به راحتی و به سرعت و به صورت رایگان می توانید آخرین محصولات و خدمات خود را در وب سایت ارائه نموده یا خدمات قبلی را به روز رسانی نمایید و مراجعین خود را از تغییرات کسب و کارتان با خبر سازید.
۷- تقویت بخش بازاریابی وجذب مراجعین
قطعاً امروزه بخش مهمی از فعالیت های بازاریابی به بازاریابی آنلاین اختصاص دارد. بدون داشتن وب سایت فرصت مغتنم استفاده از مراجعین بالقوه خود در فضای آنلاین را از دست خواهید داد. امروزه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستتجو (سئو) برای صاحبان کسب و کارها بسیار اهمیت دارد چرا که می تواند مستقیماً جریان مالی مستمری را با جذب مراجعین و فروش حصولات روانشناسی برای آن ها ایجاد نماید.

۸- پشتیبانی ۲۴ ساعته
با راه اندازی صحیح و پرقدرت یک سیستم تیکتینگ (سیستم ثبت درخواست های مراجعین ) در وب سایت روانشناسی خود همیشه می توانید با افتخار به مراجعین بگویید که ۲۴ ساعته از آنها پشتیبانی و حمایت خواهید کرد.

۹- فرصت بلاگ نویسی و اشتراک گذاری عقاید و تجربیات شخصی
شما همواره می توانید در بخش مقالات یا نوشته های وب سایتتان عقاید و تجربیات خود را با کاربران خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید و با آن ها در تعامل باشید.

۱۰-یک رسانه در اختیار دارید
وب سایت روانشناسی  شما میتواند رسانه شما باشد. به عنوان مثال هر گاه خبری یا کارگاهی در فضای کسب و کار درباره شما مطرح می شود ، یک مرجع موثق کاربران برای مراجعه و کسب اخبار دقیق، وب سایت کسب وکار ها است.

۱۱- شانس رقابت با غول های کسب وکار در حوزه روانشناسی
شاید شما قادر نباشید مانند همکاران رقیب یک دفتر و کلینیک روانشناسی مجهز برای دفتر خود بخرید اما با داشتن یک وب سایت روانشناسی بسیار جذاب و با محتوای مناسب و موثر می توانید در ذهن بسیاری از مراجعین خود به عنوان رقیبی برای بزرگان عرصه کسب و کار خود همواره مورد توجه قرار داشته باشید.

12- ایجاد بانک اطلاعاتی از مراجعین 

با گذاشتن یک فرم ثبت نام در سایت روانشناسی می توانید بانکی از مراجعین اختصاصی در حوزه روانشناسی در سایت داشته باشید .

برای مشاوره راه اندازی یک سایت روانشناسی خوب با امیر عباس رحیمی در با شماره 09190742124 در واتساپ ارتباط باشید 

 

درباره‌ی amirarahimi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: برای کپی ،عضو سایت شوید