۵ ویژگی روانشناس خوب در اندیشه - امیر عباس رحیمی

۵ ویژگی روانشناس خوب در اندیشه

روانشناس خوب در اندیشه
در صورتی که درگیر مسائلی از قبیل اضطراب، افسردگی، وسواس،  مسائل زوجی و ارتباط و ازدواج، استرس، فوبیا، و.. هستید، می‌توانید در  با مراجعه به یک مشاور، روانشناس خوب، مشکل خود را درمان کنید. راستی یک روانشناس خوب چه ویژگی هایی دارد و از کجا می توانیم یک روانشناس خوب پیدا کنیم
آنچه در این پست میخوانید

Visits: 2

در صورتی که درگیر مسائلی از قبیل اضطراب، افسردگی، وسواس،  مسائل زوجی و ارتباط و ازدواج، استرس، فوبیا، و.. هستید، می‌توانید در  با مراجعه به یک مشاور، روانشناس خوب در اندیشه ، مشکل خود را درمان کنید.

راستی یک روانشناس خوب چه ویژگی هایی دارد و از کجا می توانیم یک روانشناس خوب پیدا کنیم.میزان عشقتو بسنج

ویژگی‌های یک روانشناس خوب شامل موارد زیر می‌شود:

  1. داشتن تحصیلات رسمی و پروانه تخصصی اشتغال از سازمان نظان روانشناسی و مشاوره.
    2- داشتن تجربه کافی و مهارت در ارائه مشاوره به مراجعین
    3- داشتن صفات اخلاقی مثل صداقت، اعتماد به نفس، همدلی و پذیرش فردی.
    4- داشتن توانایی در برقراری ارتباط موثر با افراد و تعامل با آن‌ها.
    5- قابلیت شنیدن فعالانه و با تمرکز به مشکلات و نیازهای افراد.
    6- ارائه راهکارهای مشاوره‌ای مؤثر و قابل عمل برای حل مشکلات مراجعین
  2. در شهر اندیشه و شهریار، برای پیدا کردن روانشناس خوب، می‌توانید به سایت های اینترنتی مربوط به مشاوره و روانشناسی مراجعه کنید و با جستجوی نام شهر و کسب اطلاعات از تخصص و تجربه روانشناسان، یک مشاور مناسب برای خود پیدا کنید.

درباره کارگاه‌های آموزشی روانشناسی خوب ، عموما این کارگاه‌ها به صورت گروهی و در قالب جلسات مشاوره و آموزشی برگزار می‌شوند و به افراد کمک می‌کنند تا با استفاده از اصول و تکنیک‌های روانشناسی خوب، به بهبود مراجعین خود برسند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، می‌توانید با موسسات و مراکز مشاوره و آموزشی روانشناسی در شهر خود تماس بگیرید.

 

خودتو ارزیابی کن

ارزیابی سلامت  عمومی

 

روانشناس خوب در اندیشه و شهریار

امیر عباس رحیمی، یک روانشناس و مشاور خوب با تجربه در شهر اندیشه و شهریار است که به شیوه‌های متنوعی در ارتباط با روانشناسی مسائل مختلف اساره می‌کند.

با توجه به تخصص و تجربه او، ایشان به مشاوره فردی، خانوادگی و زوجین،نوجوان می‌پردازد و سعی دارد تا با بهره‌گیری از تکنیک های روانشناسی از جمله  ذهن آگاهی، به هر یک از مراجعین کمک کند تا مشکلات خود را بشناسند و راه‌حل‌های مناسبی برای آن‌ها ارائه دهد.

روش‌های ارتباط و تماس امیر عباس رحیمی بسیار گسترده است. ایشان می تواند  جلسات حضوری در مطب خود در شهر فاز 3 شهر اندیشه و شهریار را برگزار کنند.

همچنین، جهت راحتی مراجعین ، امکان برگزاری جلسات آنلاین نیز وجود دارد. این روش ارتباطی مناسب برای افرادی است که به دلایل مختلف نمی‌توانند به صورت حضوری مشاوره دریافت کنند.

بیشتر بدانیم : 7 مهارت کنترل خشم در کودکان

 

 

در جلسات مشاوره خود، امیر عباس رحیمی از روش‌های متنوعی استفاده می‌کند. ایشان با استفاده از روش‌های روانشناسی شناختی-رفتاری، روش‌های مبتنی بر ذهن‌آگاهی و ترکیبی، درمان اگزیستانسیالیسم به ارائه راه‌حل‌هایی موثر و کاربردی برای مشکلات مراجعان می‌پردازد.

با توجه به نیاز و مسئله مورد نظر، ایشان می‌توانند از روش‌های متمرکز بر دستاوردهای مثبت، مدیریت استرس، حل تنش‌های زندگی، بهبود روابط، مدیریت اضطراب و افزایش اعتماد به نفس استفاده کنند.

امیر عباس رحیمی با توجه به مهارت‌ها و تخصص خود، برای هر فردی که به دنبال یک روانشناس و مشاور خوب در شهر اندیشه و شهریار است، یک گزینه مناسب است.

 

با اعتماد به نفس، قدرت تحلیل و ارائه راه‌حل‌های کارآمد، ایشان به مراجعین خود کمک می‌کند تا به زندگی بهتری دست پیدا کنند.

تماس با ما 

09123558076

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

۳۰ جمله تاکیدی روزانه برای تغییر مثبت باور منفی

آنچه در این پست میخوانید دوست من  لطف  اینها  برا برای خود  بنویس و   هر روز هنگام  بیدار شدن از…

بیشتر بخوانید
مشاوره نوجوان

مشاوره نوجوان در چه زمینه هایی می تواند کمک کننده باشد؟

آنچه در این پست میخوانید اعتیاد نوجوانان به مواد مخدراعتیاد به بازیمشکلات رفتاری نوجوانانسوگ و از دست دادن عزیزانطلاق والدینگوشه…

بیشتر بخوانید
نقش و اهمیت مشاوره خانواده

نقش و اهمیت مشاوره خانواده

آنچه در این پست میخوانید اهمیت انتخاب بهترین مشاور خانوادهازدواج و مشاوره خانوادهمشاوره خانواده برای نوجواناناختلافات و مشاوره خانوادهنقش مشاور…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

پکیج آموزشی نوجوان خود را دریابید

20 % تخفیف

جهت  دریافت تخفیف  ایمیل خود را ارسال کنید